joi, 16 iunie 2022

Marcelinho Răducanu știe : ”Se gândesc doar la bani, manele, gagici și tatuaje!”

”Ce să facem cu acești săraci jucători de fotbal. Nu putem să îi numim fotbaliști. Sunt jucători care săracii se chinuie, îi chinuie mingea, îi chinuie pe spectatori, îi chinuie pe toți. L-am avut pe Daum care nu a fost bun, l-am avut pe Contra, pe Rădoi, acum îl avem pe Edi. Până la urmă tot acolo ajungem, că nu au jucătorii valoare. (...)  Băieții ăștia se gândesc doar la contractele de afară, să câștige bani, la manele, la gagici, la bărci, la tatuaje, la asta se gândesc ei (...) Generația asta e vai de capul ei, nu e că nu vor, dar atât pot. Am auzit că sunt unii care au zis că se retrag de la echipa națională. Băi, retrage-te din fotbal, că păcălești fotbalul. Maxim și Chiricheș, cum adică vă retrageți din echipa națională? Asta mă deranjează" " - Marcel Raducanu


Ca unul care am avut privilegiul sa il vad pe Marcel in anii de glorie din Ghencea ( la poza de mai sus eram fix in spatele portii )  pot sa spun doar atât : daca el va spune asta, lăsați-va de fotbal bai băiețași...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu