vineri, 2 aprilie 2021

VeVe, ai dreptate, limba română e 'greu', Tolo ştie precis

„Este absolut necesar ca oamenii să respecte regulile, oamenii, companiile, partidele politice în ansamblul lor sau politicienii, este necesar atât să respecte regulile, cât şi să îndemne pe toată lumea să facă lucrul acesta. În sensul acesta, am luat legătura şi eu şi m-am cerut amendat. Voi contribui la bugetul statului şi îmi cer încă o dată scuze pentru o neatenţie vinovată de altfel”- Voiculescu Vlad, la Guvern


VeVe "s-a cerut" amendat au anunțat cu mândrie fanii papalagi ceea ce mi-a sunat fix ca folclorul de peluză "Cere-te bă afara, băăă ! "

De aceea chiar  nu pot să-i înțeleg pe PSD-isti atunci când scriu

„După ce a crezut că îi păcălește pe ceilalți miniștrii europeni ai sănătății, invocând probleme tehnice deși nu urmărea de fapt ședința, Voiculescu a greșit și tema discuțiilor. Toți ceilalți miniștrii au vorbit pe scurt de Planul European privind Combaterea Cancerului, tema reuniunii, în timp ce Voiculescu a vorbit mult și degeaba despre pandemie, subiect ce era programat pentru a doua zi"

Totușii, serios acum,  aveați alte așteptări, tovarăși ? Tolo, tu aveai, sponsorii ce zic  ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu