joi, 15 aprilie 2021

Cum am pierdut pariul cu coaliția jupânului Klaus

"As for me, ma bucur ca n-am gresit predictia : pe astia nu ii va prinde toamna impreuna si, cine stie, cum alte coalitii nu prea vad...bafta, Iohannis !" 

 


Cam asta e, de fapt gresisem predictia, credeam ca macar Pastile ii apuca impreuna. Dar cum m-am plictisit să-mi pierd vremea cu toți clownii si demult anuntasem că aceasta facatura de conjunctura numita "coalitie" se va rupe...

Cum nu ma preocupa  nici cat negru sub unghie inconstienta totala a USR & PNL de intra in rahat pana in gat datorita unor neica-nimeni, intr-un moment ca asta -  o criza politica intr-o plina pandemie departe de final ?!? Dar nu am de gand sa caut  vinovati, nici nu voi voma refrenele propagandistilor gen "lupta cu mafia" sau "responsabilitate" si adresez doar o intrebare simpla.

Cunoaste careva vreo masura, una singura, luata pana acum de clownii astia care s-au prefacut ca guverneaza impotriva mafiei din Sanatate ? 

Inchei cu o zicala putin modificata  "Cainele nu pleaca de la macelarie...decat daca a turbat"

Intelegeti ce vreti si cititi o analiza competenta ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu