duminică, 18 aprilie 2021

Idioți din metropola PSD Voluntari TV : botezați și petreceri

„Da, am avut covid, dar am avut o formă ușoară. Nu am avut miros, așa mi-am dat seama. Am început să mă parfumez mult de tot și am văzut că nu miros.”- Botezatu Catalin la Metropola TV.

 

Evident, nu despre prostiile emise de Botezatu e vorba, ci despre postul TV din Voluntari. 

În timpul ăsta,  în minunatul orășel din Ilfov păstorit de cuplul Pandele &  Firea , vineri, 16 aprilie seara, polițiștii împreună cu efective din cadrul Serviciului de Acțiuni Speciale Ilfov au întrerupt o petrecere privată, desfășurată într-un imobil. Evident despre treabă asta metropola TV a tăcut adânc.

By the way , vedeți poza, cine a spus că Metropola TV = Pandele Firea PSD TV ? 

Oh, wait, chiar eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu