vineri, 9 aprilie 2021

Fotbal de Rrromanika cu Piţurcă Victor : „Rotaru, o jigodie, un libidinos! Pigliacelli, un jeg mare!”

  • Pigliacelli era o jigodie fără margini! 
  • ...el voia să-l dea afară de mult şi pe Mangia, l-a prins că-i trimitea mesaje unui jucător, era bulangiu. O să vezi că îl schimbă şi pe grec 
  • E un libidinos, un jeg de om! Îmi zice că m-a dat afară. Păi, bă, în pizda mă-tii, dacă mă dădeai afară nu trebuia să-mi dai banii? 450.000 de euro! Ăstora aşa trebuie să le faci. Banii! 
  • Am avut încredere că voi face o echipă bună acolo. Nu credeam că Rotaru e un astfel de om. Trebuia să-l înjur de două ori, să-i dau un şut în cur, să mă dea afară şi să-i dau banii. Aşa trebuia să-i fac. 

Discuții surprinse într-o pauză  publicitară la Telekomsport , moderatorul Silviu Tudor Samuilă aprobând toate mizeriile lui Piți. 

Asta e țigănia fotbalului autohton, astea sunt valorile și ăștia jurnaliștii . 

Pe urmă se mai și  miră când nu îi bagă în seamă nimeni din Europa civilizată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu