duminică, 18 aprilie 2021

Somnul rațiunii cu Miki Buzărnescu "Sper că nu am dezamăgit"

Buzărnescu Mihaela​ la conferinţa de presă organizată după eşecul cu Elisabeta Cocciaretto, rezultat care a consfinţit victoria italiencelor și a retrogradat echipa Romaniei din Grupa Mondială a Billie Jean King Cup : 

Jocul meu a fost bun, e un lucru pozitiv, forma mea sportivă e mai bună şi în creştere faţă de acum câteva luni. Mă bucur că am putut să fiu alături de echipă şi să ajut cât am putut în aceste două zile. Sper că, în ciuda rezultatelor negative, nu am dezamăgit şi că am arătat că lupt pentru ţara mea.

Ce să mai zici când în prima zi pierzi la o necunoscută dupa ce ratezi match-balls și în a doua efectiv nu poți să îți faci propriul serviciu ? Zici că nu ai dezamăgit și bagi o lozincă patriotică dar ieftină cu "lupta pentru țară". 

Scrisesem dupa prima zi că fără Simona Halep suntem zero-uri și nu contăm în tenis,  dar să te și mândrești cu jocul  bun parcă e cam mult, fetelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu