miercuri, 17 martie 2021

Vaccinul AstraZeneca : ce sacrificii face C.T.P. pentru ştiinţă

”M-am înscris şi după aceea am văzut şi ce vaccin este la centrul respectiv şi este AstraZeneca, mă voi vaccina cu AstraZeneca.(...) Nu am niciun fel de comorbiditate în acest moment, niciun fel de boală sanguină legată de coagulare. Dacă se întâmplă să nu ne mai vedem, atunci măcar am făcut ceva pentru ştiinţă, veţi şti cu siguranţă că m-a omorât AstraZeneca. Teama trebuie să fie învinsă, să lupţi cu ea”

Problema cu vaccinul Astra Zeneca este într-adevăr una destul de complicată și televiziunile mereu la vânătoare de senzațional vor avea subiecte multa vreme. 

Dar atât timp cât însuși premierul Franței Jean Castex a afirmat că intenţionează să se vaccineze cu AstraZeneca...e destul de clar și discuțiile de prisos, cred că vorbim la această oră doar de o luptă brutală din interiorul industriei pharma , o ramură care la aceasta oră face extrem de multe miliarde 

Analiza pe 17 milioane de persoane vaccinate cu vaccin de la AstraZeneca a arătat 37 de evenimente trombo-embolice raportate, 15 evenimente de tromboză venoasă profundă şi 22 de evenimente de embolie pulmonară. Ca nivel de frecvenţă, vorbim de aproape un caz la un milion la persoane vaccinate 

I rest my case. Emoția e normală, frica - un sentiment  logic pentru un om sănătos la cap,  dar acestea vor da multă apa la moară imbecililor anti-vacciniști de orice tip, gen Șoșoacă sau Steer, Terheș, Badea sau Sputnik, dar oricum vaccinarea nu e obligatorie 

Restul sunt bla-bla-bla-uri pentru prostimea care înghite orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu