marți, 9 martie 2021

Prințișorul Ianis & presa : statistică & durere

Jose m-a chemat în biroul său în decembrie 2013. Avea niște hârtii în față și a spus: „O pasă de gol. Zero Goluri. Zece recuperări”.Mi-a luat un minut să înțeleg ce face. Apoi a început să citească statisticile celorlalți atacanți - Willian, Oscar, Mata, Schurrle, care aveau cifre mult mai bune. Jose doar mă aștepta să spun ceva și, în cele din urmă, am spus : ”Dar unii dintre acești tipi au jucat 15, 20 de jocuri. Eu am jucat doar 3. ”

 

Citeam zilele trecute la Eurosport cum Mourinho, care l-a avut la Chelsea pe Kevin DeBruyne  prin 2012-13,   nu prea i-a dat multe sanse sa joace dar i-a aratat acestuia statisticile...si usa, atunci cand jucatorul i-a cerut sa intre mai des. 

Spre deosebire de situația de mai sus, Steven Gerrard i-a dat lui Ianis Hagi toate șansele din lume la Rangers și iată în cifre prestația acestuia pe întreg sezonul..

Întrebarea e simplă : sunt jurnaliștii români de sport tâmpiți sau unii sunt doar prea îndopați cu mici atenții aka bacșișuri, atunci când consideră aceste cifre cel puțin mediocre ale  lui Ianis  ca fiind mari realizări ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu