miercuri, 31 martie 2021

Radoi Ion - sindicalist, milionar, mafiot și patriot lângă Simion și Șoșoacă

„Nu am nicio legătură cu AUR. Eu am fost parlamentar pe stânga, la PSD. Dar nu mă interesează nici pe mine, nici ca organizație să revin în politică. Politica pe care o facem noi este aceasta socială (...) Sunt și unii extremiști, eu nu... Nici oamenii din organizația pe care o reprezintă nu au avut astfel de ieșiri. Și eu sunt patriot, dar în nici un caz nu încurajez extremismele” - Ion Rădoi.

Într-o țară normală tataia asta îmbătrânit în rele s-ar fi aflat demult într-o pușcărie, dar  în România e liber să facă ce vor mușchii lui și, când nu blocheaza metroul și întregul oraș se află lângă șoșocii anti-masca... purtând o mască peste mecla-i buhăită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu