marți, 9 martie 2021

Dan haBARNAm își schimbă porecla în renume ?!

"În acest context, trimiterea Corpului de control este cumva un mecanism automat, pentru că premierul nu putea să tragă o concluzie. Și eu m-am întrebat. O instituție a statului a spus că s-au publicat niște date vulnerabile, care o fi fost, nu știu, Armata, habar n-am. Ca el să tragă o concluzie, nu are altă pârghie decât să trimită Corpul de control să verifice dacă acele date erau într-adevăr într-o zonă de protecție sau nu” - Dan Barna.

 

Ocazie cu care mi-am permis o micuță corectură photoshop în titlul Digi24, nu de alta,  dar așa e corect când o persoana publică, vice-premier care va's zică,  habar nu are dar vorbește în public.

Cam cât de simplu ar fi fost să-l fi sunat pe Cîțu înainte, dacă tot știa că merge la TVR ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu