luni, 18 septembrie 2023

Simona, nu Hagi ci nea Ovidiu are dreptate...

  • Și-atunci, cu tot respectul pentru fabuloasa carieră a Simonei și pentru cele 23 de titluri WTA cucerite de ea înainte de a-l întâlni pe Patrick Mouratoglou, mă văd obligat să admit că marea noastră campioană a mințit prin omisiune. Ori măcar a încercat s-o facă... 
  • Nu mă pot abține să nu scriu că asocierea cu Mouratoglou n-a însemnat o carte câștigătoare pentru Simona. Ruptă definitiv de compatrioții care o ajutaseră să urce până în vârful ierarhiei mondiale, între alții, de Virginia Ruzici și de Teo Cercel, Simona a părut că și-a pierdut busola. Ori chiar și-o pierduse... ( GSP )

Mult inainte ca acest scandal sa apara in toamna lui '22, scrisesem fix la fel mirat fiind cum/de ce a ajuns in Aprilie '22 la pătatul antrenor al Serenei, o colaborare care  i-a adus doar un titlu WTA in August '22 la Toronto.
N-am înțeles de ce a renunțat la toti romanii din jur dar nici n-am judecat-o. Viata a arătat ca greșeala asta i-a terminat cariera. Spre deosebire de alti tembeli sau non-valori care au simtit nevoia sa o faca in toate felurile, nu am sa ma dezic cu un milimetru de Simona Halep dar...atat. Viata ei personala , deciziile ei , unele mai bune altele - nu
Cat despre Hagi care îndeamnă toti romanii sa o sprijine, scuze, dar cam cum anume, cu inimioare in social media ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu