marți, 26 septembrie 2023

Andi, ai grijă de Olivia, are nevoi majore...

Onorabila mamă și soție de vedetă  Steer Olivia, bine-cunoscută anti-conspiraționistă, și-a dat iarăși cu presupusul despre dârele de pe cer ( aka chemtrails ) care cică i-ar fi îmbolnăvit amicii cu care se afla la munte, în aer liber,  nu se știe cum sau cu care virus. ( Ce fel de clowni scriu la ActiveNews publicând tembelismele femeii nu mai detaliez,  îi găsiți pe site și vă lămuriți rapid ).
Și eu mi-am pus problema că dîrele albe din urma avioanelor ar fi fum de motor. Poate că am și crezut, pînă am filmat o astfel de aeronavă, aflată în zbor, care brusc n-a mai emis "fum” de "motor”, ba chiar și-a continuat drumul drept, cam jumătate de cer, pînă cînd, ca la un semn, a început iar să împroaște o dîră groasă și lătăreață, ca o pîclă. Deci nu era "fum de motor”, ci cu totul altceva. Ce? Nu știu.

Imediat Pshihopupa națională a PSD & tonomatului lui Ghiță ( altă femeie care le știe pe toate ) n-a ratat ocazia și replicile dintre ea și Steer au venit rapid 😂




Evident  că pe Steer a luat-o la mișto cam tot online-ul sănătos la cap dar faza mișto a fost că ciumecul lui Ghiță a ratat întrebarea :  Dănuța cu cine o face... ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu