vineri, 29 septembrie 2023

”Dacă asta e Steaua, am luat-o razna, să îmi bag piciorul!”

Dacă asta e Steaua, am luat-o razna, să îmi bag piciorul! Dacă eram copil, nu mai țineam cu Steaua. Dacă asta e Steaua, Doamne!.. Cum Steaua? Cu echipamentul ăla fake? Bătaie de joc în țara asta!

Dupa care "oficial" același Chipciu când știa că e live : 

"Ok, peluza era mare, adică au fost mulți din Peluza Sud, dar în rest să fie cinci oameni... Copiii ăia făceau poze cu mine. Înseamnă că e cam dubioasă asta cu Steaua și cu FCSB, nu pot să o înțeleg.(...) Au fost fotbaliști mari de tot aici, Pițurcă, Lăcătuș. Să continui tradiția asta cu jucătorii ăștia, cu echipamentul ăsta fake...” - Alex Chipciu

”Numărul spectatorilor de la meciurile FCSB-ului, comparativ cu cel al jocurilor celor de la CSA Steaua ne spune ce spun și eu de ani de zile: FCSB este continuatoarea” - Helmut Duckadam
Nu e cazul să mai pun sare pe rănile talpanilor din Ghencea, doar spun ce am văzut ieri cam vreo 30 de minute la TV : un stadion complet gol în afara celor vreo mie de agitați îmbrăcați în negru din "peluza sud" care înjurau fără discriminare de la Burleanu la Becali, asistând la meciul unei echipe cel mult mediocre chiar și pentru Liga II dar care, culmea, nu are nicio țintă clară gheneralii nedorind să aibă drept de promovare. 
Oricât de idiot ai putea să fii și tot ai înțelege rapid care e Steaua de fapt, de drept să vorbească judecătorii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu