joi, 14 septembrie 2023

Gigi vs Simona : "Halep, la revedere ! Banii contează, nu tenisul"

  • La tenis nu mă pricep, la substanțe nu mă pricep, eu mă pricep la viață. Simona a făcut 30-40 de milioane, la revedere, să fiți sănătoși, să își vadă de familia ei! 
  • Banii contează, nu tenisul. Trebuia să zică 'nu mă mai interesează de voi' și cu asta, basta!"  
    • Ce a pățit Halep? Halep, la revedere! A făcut 30-40 de milioane de euro, la revedere! Ce mare lucru? Ce a pățit, a pățit.
    • E adevărat că o doare, dar eu o îndrum: 'Ai făcut bani? Vezi de familia ta și dă-i încolo"  
    • Eu vă spun tot timpul 'banul, banul și iar banul'. Pleacă pe ușa din dos?! Pleacă milionară din tenis, ce ușă din dos? Ce contează?
    O mostră din gândirea măscăriciului național, machidon pentru care noțiunea de onoare se măsoară în contul din bancă. Pe de alta parte însă, cum spunea cineva azi pe Meta,  trăim timpuri când noțiuni ca "onoarea" mai există doar în DEX. 
    Asta e specimenul care, din păcate, asa conduce și clubul de fotbal cu care nu mai câștigă absolut nimic de o grămadă de ani. 
    Dar cum cu conturile stă bine, de ce nu e valabil și pentru el : la revedere vezi-ți de familie ?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu