marți, 5 septembrie 2023

Inginerie sociala cu Rog Mugurel Anton - general SRI sau șmecher care confirmă " statul paralel" ?

„Asta înseamnă ingineria sociala : să te determinăm să faci ceva ce tu în mod normal nu vrei să faci. Și, cum să îți spun, să îl faci cu plăcere și să îți dorești să faci treaba asta” ( g-ral. Anton Mugurel Rog )
 

Recunosc ca nu prea mi-a venit sa cred in citatele descoperite in Cotidianul deci le-am cam căutat pana cand cu greutate le-am găsit, si deci l-am putut asculta pe dl Rog Mugurel Anton, general SRI, sef al Cyber Int Security.
Cum refuz sa cred ca un general SRI se poate afla in funcție daca are probleme psihiatrice de orice fel si omul fiind ( inca ? ) in funcție deci perfect sănătos, in serviciul si la ordinele cuiva, am doar câteva intrebari : 

  1. președintele KW Iohnanis are vreo vaga idee despre ce se petrece la vaful SRI ? 
  2. demisia d-lui Hellwig Eduard a avut ceva de-a face cu subalterni care primesc sarcini din alte parti ?  
  3. cum e posibil ca in proporție de 99% toata lumea, de la presa pana la partidele politice, sa tacă si se prefacandu-se ca asa ceva nu exista ?
Dar nu e ca si cum as aștepta vreun răspuns, dormiți liniștiți Big Brother veghează...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu