joi, 28 iulie 2022

Cum a ajuns numele "Steaua" o batjocură prin grija Ministerului Apărării by PSD

”În momentul acesta nu putem promova. M-am interesat și eu, dar deocamdată nu. Trăim cu speranța.(...) Sezonul trecut am trăit cu speranța că ne vor lăsa, că vom merge la TAS. Acum și jucătorii știu ce a fost anul trecut. Unii se gândesc că sunt păcăliți. Și eu vreau să promovez cu Steaua în Liga 1. Vreau să rămân alături de ei. Mi-ar fi greu să mă despart acum de ei, cred că am construit o echipă bună. Am avut discuții cu conducerea. Deocamdată nu s-a rezolvat, nu e nimic clar
În concluzie mai este doar o săptămână si, după ce va începe sezonul de Liga a 2-a, CSA Steaua va face din nou figurație în clasament fiindcă dacă va ajunge în play-off , iarăși va fi complet degeaba neavând statut de promovare. Dacă n-aș fi scris aici de multă vreme că așa va fi, poate m-ar fi mirat. Singura rațiune de a exista pentru CSA Steaua va fi accea de a ține frumosul stadion complet gol chiar dacă e făcut din bani publici.
Dar oare cum de am avut dreptate ? Întrebați-l la sediul PSD pe ministrul Dîncu Vasile, el e cu Armata, fotbalul și, desigur, cu CFR Cluj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu