vineri, 8 iulie 2022

Drulă n-a fluierat în biserică, el de fapt a mers la o cârciumă

„A zis că a venit la Cluj să fluiere în biserică. Ce știe ăsta de biserică ceva ? El de fapt a mers la o cârciumă. Cârciuma era aproape de biserică, era aproape de catedrala din Cluj, se vedea de pe geam și am zis că asta e specificul ministrului Drulă să confunde biserica cu cârciuma. Chiar aș fi vrut să văd cum arată un USR-ist în catedrală, mă interesa perspectiva asta, va fi un USR-ist în biserică, e important să marchezi momentul, de fapt el s-a dus la cârciumă. După aia mi-am zis vine un ministru deosebit de performant aici la noi la Cluj. M-am uitat pe Google, e singurul ministrul al Transporturilor care nu a inaugurat un metru de autostrada. Și tu dai lecții la alții. Mă uit în portofoliul meu și zis că am făcut asta. Am pus o piuliță, am pus un șurub. Nici piuliță, nici șurub, niciun metru de autostradă” 
 
Emil Boc nu i-a ramas dator micuțului latrangiu aflat în campanie electorală cu...un sofer e TIR. 
Acum, serios, șoferul de TIR ar putea conduce USR dar drulăul un TIR ? Never😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu