duminică, 10 iulie 2022

Alt discurs-manifest marca Gică Hagi : „Noi stăm să nu ne înecăm. Sunt în mare cu colacul. Salvează-te!”

Noi stăm să nu ne înecăm, că tot suntem la mare. Eu am luat-o cu colacul acum, m-au aruncat, sunt în mare cu colacul și salvează-te! Eu stau un an, stau doi, stau trei, stau patru, dar cât să stau? Am stat anul trecut, am avut salariu 500 de euro. Eu muncesc și plătesc. N-am salariu, am 500 de euro. Până când? Și eu vreau să fiu plătit, să n-am acțiuni.

Nu reușesc să  îl mai înțeleg pe Hagi, serios ca nu, de nicio culoare. .

Cand i s-a propus să preia echipa națională a zis că nu se poate, el e patron la Farul. Acum din postura de mare patron  iese cu alt manifest și cere bani și ajutoare...de la alții.

Pai, pardon dar vorba lui, până când ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu