duminică, 3 iulie 2022

Kyrgios vs Tsitsipas 3-1 : cine a fost hărțuit & cine s-a dovedit un "sore loser" ?

 

Esti prost ? Cum poți să dai cu mingea în tribune, să riști să lovești pe cineva și să nu fii descalificat? Trebuie să rănească pe cineva ca să fie descalificat?Dacă făceam eu așa... Doamne”
Culmea culmilor este ca la final in conferinta de presa, tot Tsitsipas a fost jucatorul cu gura mare dupa ce pe teren a pierdut fara drept de apel, numindu-l pe Nick "hartuitor" 


 

 

"Nu sunt sigur cum l-am hărțuit. El a fost cel care a lovit mingi înspre mine. El a fost cel care a lovit catre un spectator. El a fost cel care a lovit mingea afara din teren spre tribune . (...) Nu  am făcut nimic azi față de Stefanos care să fie lipsit de respect, nu cred, nu eu l-am tintit cu mingi." - Nick
Si cu asta inchei : Nick are o reputatie de baiat rau si Stefanos de baiat cuminte. Chiar cand lucrurile pe teren stau exact invers toata presa, obisnuita sa vada cu ochelari de cal, ghici pe cine da vina ? 
Altfel, Tsitsipas trebuie sa mai invete fair-playul : cand ai pierdut pe teren, tu esti ala obligat sa mearga primul fileu ca sa feliciți învingătorul, chiar daca nu-ti place de el, grecule...

 

In timpul asta, marele înțepat Rafa si-a continuat gloriosul traseul învingând alt nimeni-in-drum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu