duminică, 10 iulie 2022

Nole vs Nick, finala Wimbledon '22 intre amici ?

Dupa finala fetelor, în mod ironic câștigată ieri de "kazahstaneza" Rybakina, chestie prompt revendicată de Mama Rusia, azi de la ora 16 avem finala mare a băieților.
Ieri cei doi s-au întâlnit pe terenurile de antrenament și toată lumea a putut auzi replicile :

  • - Ți-a luat cinci ani să spui ceva frumos despre mine 😉 - Nole 
  •  - Te-am apărat când a contat !- Nick ( referindu-se la momentul în care Djokovic a fost expulzat din Australia 
  •  - Este adevărat, este adevărat. Apreciez asta 
Apoi totul s-a încheiat cu o promisiune pe Instagram 😂 Ce va fi vom afla după amiază pe Eurosport și închei lăudându-mă că acum două săptămâni , cand tabloul era complet,  am prezis că Nick Kyrgios poate câștiga turneul si l-am ales ca favoritul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu