marți, 11 mai 2021

Viteazul Bittman care nu credea în pandemie se va vaccina cu...AstraZeneca de frică ?

"Nu ți se pare că e o manipulare? Sunt patru-cinci-zece oameni cu afaceri de miliarde, care știu exact ce vor... Să mor și eu de Covid, să dea Dumnezeu. Chiar nu vreau să mai trăiesc în condiții degradante (...) Eu am spus de la începutul acestei pandemiei, din punctul meu de vedere nu e o pandemie, acest virus nu e letal"

 


Da, vorbim de panarama care a încasat en-gros bani publici de la TVR ca să facă mișto de pandemie alături de alți doi clowni și acum speriat binișor...

 „Nu m-am vaccinat, dar mă voi vaccina. Am așteptat vaccinul Johnson & Johnson, care mi se pare mai tradițional și în alea tradiționale am încredere. Nu am încredere în astea cu ARN Mesager că Pfizer și Moderna, de asta aștept pe cel de la J & J. Dar, uite, că să nu zică lumea nu știu ce, mă voi vaccina cu AstraZeneca."

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu