vineri, 28 mai 2021

La PSD Voluntari TV Bombonel a descoperit trădarea lui Gușă Cozmin

  • „Nu-mi aduc aminte cine mi l-a recomandat, dar stiu că am vorbit cu Dan Voiculescu, el ( Cozmin Gușă) lucra acolo. Si am mai vorbit cu generalul Vlad, stiam că generalul Vlad  îl știe destul de bine, și i-am cerut părerea. (...) El a încercat să construiască un alt centru de putere, și-a pus în cap toți liderii partidului. Comentariile lui au deranjat, relatia cu Ion Iliescu s-a tensionat foarte tare. A fost o greseală, privind înapoi. Ideea în sine era bună, dar alegerea persoanei nu a fost cea mai bună. Faptul că a dus apoi dosarele de la PSD lui Basescu a fost efectiv o tradare” -  Năstase.
  • "Eu într-adevăr, acum vreo săptămână, într-o emisiune la TV am vorbit despre niște gesturi ale lui Adrian Năstase, asimilabile oarecum trădării, de la o scenă din Moscova, când el a neglijat interesul național în clădirea Casei Albe, clădirea Guvernului Rusiei, într-o vizită oficială din 2002, lucru despre care pot discuta și cei care au fost de față. Se poate discuta despre privatizările pe care le-a realizat, toate împotriva interesului național. Că discutăm despre Petrom, Sidex, Distrigaz etc. pe care suveranistul Năstase le-a cedat pe bani de nimic punând bazele încă de atunci acestei colonizări nefericite a României.În 2003, eu mi-am dat demisia din PSD, tocmai pentru că am fost trădat de către Adrian Năstase." - Gusa Cozmin

Ați înțeles, da? E simplu.

Iliescu, Năstase, Voiculescu, Vlad Iulian, Gușă Cozmin, Securitate, Moscova...

Pe scurt, într-un cuvânt : PSD

 

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu