duminică, 9 mai 2021

Pentru cine va "renaște" ABBA după 40 de ani ?

„Benny și cu mine am scris niște cântece noi și în această toamnă vom avea muzică nouă de la ABBA. Dar nu am voie să spun nimic mai mult despre asta, îmi pare rău. V-aș fi spus totul, dar nu pot. Tot ce pot să vă spun este că a fost fantastic în studio, pentru că a fost ca și cum ar fi fost ieri. A fost așa ciudat să intrăm în acel studio și să ne uităm toți patru unul la celălalt întrebându-ne „Ce-i asta?”. ( NYT )

 

In imagine Björn - 75 Anni-Frid - 75 Agnetha - 71 si Benny - 75

Serios vorbind și eu mă întreb "Ce-i asta? " și dacă veți spune  că și Mick Jagger - Rolling Stones are 77 de ani,  am să vă răspund că el n-a facut pauze de 40 de ani. 

In plus, Mick e într-o formă care i-ar face pe Cotabiță sau Bittman să cada lați pe scenă după 2-3 minute ( clip live 2019 ) 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu