vineri, 21 mai 2021

FC Gigi și-a ales antrenorul prin prescurtarea numelui Şumudică în...Dică

La ora asta îl am în față pe antrenor, dar nu vă spun vouă. După ce îl pun antrenor, promit că nu voi mai vorbi, îmi schimb din nou numărul. Va fi 100%, că nu mă mai bag, nici că nu mă mai bag, nici la TV nu mai apar.
Până acum, s-a întâlnit hoțul cu prostul, voi erați hoții și eu eram prostul, dar de-acum nu o să mai fiu eu prostul. Eu vă las în suspans. Am un antrenor, da. Abia acum a venit.

No comment, asta e patronul clubului de fotbal tarabei de vanzari-cumparari , un clown care spune linistit ca nu are nevoie de rezultate ci vrea sa faca bani. De prisos sa mai zic ca prin 2018 samsarul Gigi isi batea joc de acelasi Dica. 

Pe de alta parte CheFeRe Clujul a ales sa-si inlocuie campionul Edi cu nimeni-in-drum Adi.

Mai mira pe careva ca fotbalul dambovitean a ajuns unde-a ajuns si ca la Nationala sunt convocati de'alde Căpușă  de la Chindia Târgoviște ca sa joace impotriva lui Harry Kane ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu