sâmbătă, 22 mai 2021

Larisa Drăgulescu & pozele indecente : ‘Tace și face’

“Am lucrat în Dubai 2-3 ani, într-un club de noapte, apoi în Germania. Am fost playmate pentru revista Playboy România (...) Soțul meu este fotograful personal de la ședințele mele. Nu zice nimic, doar tace și face !(...) Fanii mei au posibilitatea să își achiziționeze imagini sau video-uri nud cu mine, contra cost ” ( sursa )


E chiar hazlie damicela aceasta care toată viața s-a ocupat cu pozatul în curul gol pentru absolut oricine a avut chef de ea și acum la 38 de ani face fix ce făcea și la 18 , dar între timp, cu doi copii* și vreo doua kile de silicon în plus,  și-a găsit altul ( al câtelea doar kilometrajul ei știe )  îndeajuns de idiot încât  să îi preia el numele după căsătorie și să o..."pozeze" pentru vânzări online .


 

Dar în fond e meseria cea mai veche din lume, doar puțintel adaptată la 2021 : sexul arătat online contra cost. Dar dama nu are vreo vină, ci doar mass media care pentru bacșișuri mici face "vedetă" din orice fufizdă.

* N-am mai amestecat în ciorbă vârsta copiilor ( 16 & 14 ani )  care sunt probabil mândri de ceea ce pot vedea colegii lor pe smartphones




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu