vineri, 28 mai 2021

„Nasty” Nastase ii cere lui Nicușor Dan...o statuie

„România nu acordă niciun respect campionilor. Nadia Comăneci nu are statuie aici, dar o are în America. Avem o statuie, dar nu e a noastră, e a lui Charles de Gaulle. Eu încerc de nu știu câte luni să mă apropii de primarul Capitalei, să am și eu. Mi-a făcut Ciprian Marica, care îmi este naș, o statuie.”

 Clar, da ? Ce lipsea fericirii depline a bucurestenilor, apa, caldura, strazile curate, etc ? Nu, nici vorba : o statuie a lui Nasty Ilie , fiindca na, dupa mintea lui , daca avem una a lui De Gaulle, ar merita si el macar una mai mica. 

Totusi nu mi-e clar in ce ipostaza : ca parlamentar PSD sau in costumul de gheneral, langa cele cinci neveste sau cu catuse? 

Dar keep calm,  va alege el ceva. Soldat neinstruit Nicusor , drepti si executarea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu