marți, 25 mai 2021

Radu Mihaiu , primarul USR al sectorului 2 și gunoiul

 

În timp ce omul muncii - primar îi trage de urechi pe Facebook pe mitocanii din sector - și da, sunt foarte mulți ! -  aș avea doar două întrebări simple ( la care nici el, nici Primăria nu se  vor deranja să răspundă pe facebook vreodată ) 

  1. E adevărat că  mitocanimea aruncă gunoiul peste tot, unde are chef dar... Poliția Locală unde și  a cui e ? 
  2. taxa de habitat s-a mărit dar noul contract de ce nu e încă semnat, cu ce firmă ar vrea  primarul să semneze asociațiile, fiindcă peste fix o săptămână e 1 Iunie și termenul de grație aprobat de Consiliul Local  trece ?!?

Cu mare părere de rău, trebuie să recunosc :  după 6 luni am ajuns să-mi regret votul dat anul trecut.

Asta e, capul face, buzunarul trage.

UPDATE

Am plătit azi taxa de habitat ( ca persoană fără contract , desigur ! ) și am fost taxat cu suma  în avans  pentru 2 luni . De ce ? Mă depășește...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu