miercuri, 10 iunie 2020

Starea de alertă - a vota sau a nu vota prelungirea ? Plus : PSD-izarea & rusificarea USR

E o chestiune simplă, corectă și democratică dar expusă nitelus haotic. Exista doua optiuni clare : poți vota pentru prelungire cu toate relaxările care urmează sau o poți refuza.
Dar în cazul în care o refuzi îți asumi automat cifrele  îmbolnăvirilor  ( deceselor ) care urmează , ok ?
PSD - ALDE - USR - UDMR & restul  aveți legătura...
Multi s-au mirat ieri pe facebook atunci cand am adaugat USR in gasca stangii populiste dar iata ca pe imbecilul haBARNAist care conduce USR l-a caracterizat perfect fostul sau camarad Caramitru Jr.

"Dl Barna joaca un joc periculos. Mai nou centrează ca să dea cu capul PSD și sa înscrie. Problema e ca totul se va masura în vieți de oameni și un val doi care ne arunca in haos economic și mai mare Eu ma întreb așa. Cum se poate ca dl Barna sa ia următoarele pozitii ale PSD și ale propagandei rusești???

- de ce ataca președintele când a reacționat la jocul geo-politic al Ungariei și Rusiei? Cu fix aceleași cuvinte ca și PSD?
- de ce spune ca nu va vota strategia de apărare care menționează clar pericolul Rusiei?
- de ce copiază fix argumentele jalnice ale PSD ca sa blocheze continuarea starii de alertă?
Cine câștiga din toate astea? Noi? USR? Jalnic. Bine ca mi-am dat demisia de acolo din USR și am plecat acum mult timp. Jalnic. Membrii USR trebuie sa se trezească - Nu se mai poate așa ceva. E o rușine prea mare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu