miercuri, 3 iunie 2020

#CiumaRosie : Dăncilă completează dezvăluirile lui Toader. „Întâlnirea în patru a avut loc în Băneasa. Tăriceanu a susţinut amnistia şi graţierea”



”Da, a avut loc acea întâlnire în patru, la sediul PSD din Băneasa. Au fost prezenţi Dragnea, Tăriceanu, Tudorel Toader şi eu, în calitate de premier. Îmi amintesc perfect că domnului Tudorel Toder i s-a solicitat amnistie şi graţiere. Domnul Dragnea şi Tăriceanu au susţinut varianta ordonanţei de urgenţă privind amnistia şi graţierea. A fost o discuţie foarte aplicată, în termeni juridici, între domnii Dragnea, Tăriceanu şi Tudorel Toader. Eu mai mult am ascultat. Fiind premier, nu puteam să iau o decizie fără un act venit din partea Ministerulul de Justiţie. Trebuia să am un act normativ şi nu l-am avut” - Veoreca Dancila

Da, stiam cu toti, cu asa ceva  s-a ocupat Ciuma Rosie vreme de 4 ani : cu distrugerea legilor Justitiei doar-doar isi vor scapa  pieile mafiotii-sefi. Nu le-a mers, asta nu datorita "eroului" Gargamel Toader ci doar  formidabilei presiuni a strazii.
Dragnea tocmai a incheiat primul an la puscarie, Tariceanu inca nu a ajuns acolo.
Dar vorba lui Shakespeare, daca nu acum, se va intampla mai tarziu Ramolicene, totul e sa fii pregatit ( cu valiza la usa ) 😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu