sâmbătă, 27 iunie 2020

No news : Radu Banciu e un păcălici online

Fiindca anii trec de pomana pe langa putina-i materie cenusie adunata sub chelia stralucitoare , omul  Banciu  pare incapabil sa invete ceva din meseria de parerist pe sticla. 
La 5 ani dupa ce si-o furase ca un pacalici  crezand intr-un banner ( evident o poza editata ) afisat de suporterii lui Marseille



„Iată imaginea subsemnatului și un banner în care mi se mulțumește în spaniolă” spunea atunci live la B1 si lumea radea cu lacrimi
In 2020 a comis-o iarasi cand a pus botul si s-a certat cu ... un cont fals al lui Ilie Dumitrescu
„Sir Ilie Dumitrescu mi-a scris: «Banciule, sunt un analist mai bun decât tine.» Dragă Ilie, nu numai că la capitolul analiză tu nici nu știi ce înseamnă aia! N-ai vocabular, ai citit două cărți, ce analiză să faci? Dar vreau să spun ceva mai interesant. Și la capitolul fotbal, numai cu îngăduință te pot considera un pic mai bun decât mine. Asta pentru faptul că eu nu m-am ținut de fotbal atât timp cât a trebuit. Aveam stângul lui Hagi, am rupt plase! Am diplomă de golgeter, cum am diplomă și de cel mai bun portar. Am fost Dumnezeu. M-a învățat fotbalul un amic maghiar din bloc, care era peste Maradona.
Clar , da ? Omul putea fi mai mare decat Hagi dar nu l-a pasionat subiectul. Paranoia e temenul medical care defineste personajul ( evident #1 in topul paranoicilor tv ramanand detasat Mircea Badea la care, spre deosebire de Banciu,   se mai si uita cativa )
Si punct. Daca i-ai spune franc in fata ca e doar un bou, ai jigni bietul animal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu