luni, 6 martie 2023

Premier League vs restul lumii

 


„În a doua repriză n-am avut deloc o atitudine de învingători. Nu ne-am ținut de plan și nu ne-am făcut treaba (…). A fost chiar neprofesionist, nu am jucat ca o echipă. Da, sunt nervos. Clar" Erik ten Hag pentru BBC la finalul unui 0-7 ireal 
În primul rând sunt nevoit să recunosc : eu însumi m-am făcut de baftă ieri când am riscat să anticipez rezultatul

În al doilea, să fim serioși și să recunoaștem :  în primele 30 de minute Man United a avut minim trei ocazii mari și dacă ar fi marcat s-ar fi schimbat totul.
În ultimul rând : au fost de ajuns 4 minute în debutul părții secunde, când United a încasat două goluri ajungând la 0-3 și de aici li s-a rupt filmul fiindcă o echipă serioasă nu iartă  ocazia să te umilească. În plus nu era pe teren Real care servise aceeași doctorie a lui Liverpool dar a revenit : 0-2 la 5-2. 
Oricum, mișto-ul a fost maxim la adresa lui ten Hag acum numit seven Tag 😂
Dar ăsta e farmecul vieții și de aceea unii urmărim  Premier League ignorând totalmente jenantul sport burlenesc desfășurat pe niște arene tip plantații înghețate de cartofi în fața câtorva mii de gigei fără  treabă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu