marți, 21 martie 2023

Ideologia „woke” și „cancel culture” promovate #declic nasc monștri de „activism neobolșevist” la Premiile UNITER

Odată demascat, cum aflu, că am 72 de ani, că sînt de parte bărbătească, ca să nu mai pomenim, Doamne fereşte, şi de alte beteşuguri incorecte politic, mi-am dat şi eu seama că nominalizarea mea pentru un premiu de regie este în răspar cu aşteptările unor tineri confraţi şi surori şi generatoare de agitaţie şi indignări. - Silviu Purcărete

Dupa 6 ( șase ) ani de la un scandal despre care la vremea respectivă au tăcut ca peștii de acvariu,  niște fătuci & băieței  în căutarea gloriei au inițiat o petiție - declic unde care critică juriul pentru "ignorarea noii generații de artiști"  și totodată cer retragerea nominalizării la Premiile UNITER a regizorului Andriy Zholdak, acuzat că a lovit o actriță în pauza unui spectacol ( chestia veche de 6 ani de care ziceam ) 

 „Nu pot să nu mă întreb care e mesajul Juriului și al UNITER-ului de a valida un regizor care pălmuiește actrițe și de a ignora complet generația de regizori-regizoare de 30-40 ani” - regizoarea Carmen Lidia Vidu

Acum nici eu nu pot să nu mă întreb de ce grandioasa regizoare ( never heard of  ) Vidu  a tăcut șase ani dar o privește, o fi hibernat, o fi fost în țările calde, nici wikipedia nu știe prea multe despre ea. 

Trist e că maestrul Purcărete, despre care , ce sa vezi, wikipedia nu poate cuprinde toate premiile din carieră,  a trimis UNITER un răspuns ca acesta  de mai jos ( din care am citat în motto ) si Tompa Gabor de asemenea


 

Nu insist prea mult pe subiect, mai ales din cauza că-mi provoacă scârbă woke-ismul, noua ideologie  promovată de niste idioți care, printre multe altele, considera că și consumul cafelei sau laptelui sunt semne ale...rasismului. 



E doar o aiureala generalizată mondial care are ca scop spălarea creierelor noilor generații si, ca dovadă, închei cu un clip care, atenție, e vechi de 14 ani 
Sună familiar ?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu