duminică, 26 martie 2023

Niște giboni „Uniți sub tricolor” & debut fără panaș : Andorra - Romania 0 - 2.

"... îmi pare rău că nu am mai marcat din celelalte situații pe care le-am avut. Le-am spus și în vestiar, la final, că trebuie să scoatem maximum din fiecare fază. Iar azi nu am scos maximum"- Edi Iordănescu la A3

 

Am avut ocazii, am jucat ofensiv, chiar dacă nu am reușit să mai marcăm. Selecționerul ne-a spus în vestiar că putem să continuăm așa. (...) Sper ca Belarusul să vină cu moralul scăzut și să reușim să marcăm și noi cinci goluri contra lor. - Denis Alibec

În fața unor adversari modești dar care jucau de parcă de fiecare duel depindea titlul mondial, băieții lui Edi au reușit doar patru șuturi pe spațiul porții ceea ce este extrem de modest. Totuși să sperăm că Alibec nu a înțeles mesajul și deci nu vor continua așa.

Nu ar mai fi  multe de adăugat mai ales că, așa cum se aude, Belarusul va fi exclus de UEFA în Aprilie, deci marți ar trebui să fie doar un antrenament cu public. 

Aseară însă alta a fost "distracția". Mai întâi ultrașii din gruparea „Uniți sub tricolor” au început cu un show pirotehnic cu fumigene, apoi prin minutul 11, o bătaie generală a izbucnit în sectorul lor și a fost nevoie de intervenția forțelor de ordine pentru a calma lucrurile. E de notat că restul românilor prezenți au huiduit copios manifestările gibonilor.

Printre protagoniști, deja celebrul „Gogoașă” aka Andrei Preda, liderul Peluzei Sud 1997 FCU Craiova pe care, iată, nu degeaba îl ataca Mititelu după incidentele cu Sepsi.




După care în repriza a  doua gibonii și-au marcat aniversarea cu un alt show pirotehnic și, aici apare buba majoră, cu tradiționalele mesaje xenofobe oltenești la adresa Ungariei. 



  •  „Ale, ale, ale, ale, să-ți dăm la muie bozgore” 
  •  „Ungaria ne suge pula” 
  • „Afară, afară, cu ungurii din țară” 

FRF fiind deja recidivistă, există riscul ca UEFA să se autosesizeze ( sau sa fie sesizata ghici de către care țară pe care burlenii au reclamat-o recent 😉) și să se ajungă până la suspendarea terenului.
Ceea ce sper sincer să se întâmple fiindcă federația asta nu e în stare să gestioneze situația...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu