luni, 24 octombrie 2022

"Păi, nu există VAR ?" Nu, pentru CheFeRe Cluj nu s-a inventat

A fost și o fază în minutul 70 când îmi rupe piciorul. Păi, nu există VAR ? Dacă nu vede pe teren, ok, dar nu există VAR ? Pentru astfel de faxe există VAR. Dacă zici ceva, te ia cu ’mă’! Nu înțeleg. Avem VAR pentru fazele astea. Să-i dea roșu. Ce să-i mai spun arbitrului, dacă mă ia cu ’mă, ce vrei, mă’? Păi, astea sunt discuții, suntem pe stradă? Nu se poate așa ceva. I-am arătat lovitura. Trebuia să vadă, era lângă noi, Nu ai cum să nu dai roșu într-o astfel de fază. Ridică talpa, bagă piciorul” - Fulop, victima in clipul de mai jos

E doar al 1001-lea exemplu că echipa plângărețului Dănuț Petrescu este protejată din toate părțile, nu degeaba Cristi Balaj, fost arbitru atâția ani,  s-a dus acolo să mănânce o pâine albă, fără a fi deloc cert cine anume i-o plătește.
Despre arbitrii români nu am ce comenta, să te prefaci că nu vezi un atac criminal care e de altfel sancționat de VAR, nici măcar pe reluări, înseamnă simplu : orbire sau corupție 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu