sâmbătă, 29 octombrie 2022

‘Mai bine ești frumușică, Top 10, Top 20, decât mai puțin frumoasă și numărul 1!’

Eu îmi aduc aminte, de exemplu, când aveam contract cu Adidas! Ei, tot timpul, având în vedere că eu arăt binișor pentru o sportivă, îmi spuneau: ‘Mai bine arăți bine și ești Top 20 decât să nu arăți atât de bine și să fii numărul 1!’. Pentru că tu în momentul în care ești Top 20, oricum ești văzut. Ești acolo non-stop, în fiecare săptămână, la fiecare turneu. Și îmi spuneau: ‘Mai bine ești frumușică, Top 10, Top 20, decât mai puțin frumoasă și numărul 1!’. Adică și ei, îți dai seama, că au cotele lor, e o piață" - Sorana Cîrstea


Well, ce sa zic, într-adevăr mai bine hot si #WTA 38 dar, cu un asemenea talent, sa reușești doar un sfert de Grand Slam in toata cariera, prin 2009 la Paris, parca suna trist

Dar nu si pentru Tiriac Jr, pentru el suna foarte bine...

Altfel, am sa susțin mereu ca Sorana a avut un talent mult mai mare decat Simona. Dar si un chef de munca mai mic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu