joi, 27 octombrie 2022

Băltăreții USR din grupul de prietenie cu Olanda au aflat că olandezii nu sunt... prietenoși

Președintele grupului de prietenie cu Olanda este deputatul USR Viorel Băltărețu care a declarat pentru Digi24

  • Eu n-am știut…. Eu am crezut că dacă noi avem un grup de prietenie cu Olanda, teoretic, au și cei din Parlamentul Olandei. Din păcate, nu există un asemenea grup în parlamentul olandez 
  • I-am solicitat domnului ambasador al Olandei că vrem să intrăm în legătură cu parlamentarii olandezi. A zis: nu e jobul meu
  • Am trimis invitația noastră Parlamentului olandez, dar a fost toată perioada asta a pandemiei și mi-au spus că nu fac deplasări și că ei au programul extrem de încărcat, au număr mic de parlamentari și că nu le permite programul să vină la noi. Era clar, știau pentru ce îi invităm. 

Bref a crezut ca n-a stiut, dar, tipic pentru plavanasii pluseristi care sar sa ea cu capul si se lovesc de garduri, a insistat 
Si uite-asa, au aflat si onor parlamentarii romani ca in alte parlamente se lucrează si ca lumea n-are timp de plimbări. Șocant, este ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu