luni, 6 aprilie 2020

Retards everywhere - Teoria conspiratiei #coronavirus in fotbal : Marcel Pușcaș, Gabi Safta, Ionel Ganea...

  • "Eu încurajez lumea să iasă. Nu poți să stai să tâmpești în casă. (...) Nu se poate să nu câștige cineva material de pe urma acestei panici mondiale. Dacă nu terminăm cu această prosteală...noi suntem prostiți. Spiritul de turmă primează în România. Recomand tuturor sportivilor să iasă din casă! - Marcel Pușcaș 
  •  „Subscriu la tot ce ați spus. Da, cel puțin așa se lasă senzația, că se dorește panica.  (...) Se caută tot mai mulți oameni care să fie testați. Mă gândesc că poate mă duc acolo, mă izolează și cine știe ce-mi dau ca să mă duc mai repede” - Gabi Safta, fost crainic la FCSB și angajat al Federației, moderatorul emisiunii
  •  „Sunt morți anual mai mulți decât de coronavirus... Cred că e o reglare de conturi la nivel mondial, ăia cu bani mulți.  Nu știu cu ce naiba am greșit noi, românii, față de ei, că suntem la pământ și fără COVID-19. Ajungem să murim în casă ?!" - Ganea Ionel 
Ce s-ar mai putea adauga ?
Trei neica-nimeni-in drum putintel ( cam mult )  deranjati la creierase ( sursa )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu