duminică, 17 noiembrie 2019

Relația "specială" dintre Țiriac și Halep

Dintr-un podcast, ex-baschetbalistul Virgil Stanescu în dialog cu Ion Tiriac
  • Eu nu am nicio relație cu Halep. Eu o bruschez din când în când. E natura mea, nu am cum să mă schimb. Nenorocirea e că, la sportul ăsta, am mereu dreptate
  • Cu 10 minute înainte de finala de la Wimbledon mi-a zis 'domnul Țiriac, am emoții mari, iar mă bate asta'. I-am spus să ia avionul și să plece acasă. Sau dacă nu, tu ești în finală la Wimbledon ! Ştii ce e aia ? Tu te duci acolo și mori pe teren. Nu există publicul acolo, chiar dacă ea a jucat de 100 de ori acolo
  • Fac pariu că asta (n.m. Simona Halep) ține mingea pe picior de mai multe ori decât feciorul lui Hagi. Cu mingea de tenis, cu ce vrei
De fapt nu e vorba de vreo "relație". Țiriac e cine e, Halep e cea mai mare sportivă a României cam de pe la Hagi încoace, ambii sunt subiecte suculente pentru media și cum la nivel de PR au nevoie unul de celălalt...ați cam înțeles 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu