sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Cum a speriat un porc bălălău din Giurgiu PSD-ul

Bălălăul căruia anul trecut i se dedica maneaua "Să vină diaspora că noi ne pișăm pe ea" ( video mai sus ) , a recidivat fără nicio greață
...700.000 de oameni, avem care au domiciliu, pașapoartele alea cu domiciliu, care-s legali. Restul până la 3-5 milioane, că se vehiculează tot felul, sunt fetele alea de le duc ăștia, eu știu...
Adică, în traducere, diaspora ar fi în marea majoritate curvele plecate la produs... Nimic de mirare venind de la unul care rânjea satisfăcut anul trecut, când ii dedicau maneliștii melodii, nu ?
Dar dacă anul trecut au tăcut amuzându-se, acum PSD-iștii au sărit de cur în sus ca arși, i-auzi-i :
  • "Nu pot fi de acord cu declarațiile din ultimele ore despre ce reprezintă diaspora. (...) Tăcerea mea, și a celorlalți colegi, ar însemna că toți gândim la fel” - Firea Gabriela 
  • „Resping afirmațiile făcute de Niculae Bădălău la adresa românilor din Diaspora. Îmi cer scuze public pentru acest derapaj, dar acesta nu trebuie să angajeze Partidul Social Democrat în ansamblul său."- Ciolacu Marcel, pres. interimar PSD 
  • „Declarațiile total deplasate ale colegului meu de partid, Nicolae Bădălau, nu fac cinste nimănui. Nu sunt de acord, nu susțin și regret astfel de declarații ale politicienilor..."- Zetea Gabriel
Am o veste rea și una și mai rea pentru specimenele PSD-iste de mai sus : niciodată diaspora nu îi va crede și, mai ales, niciodată nu va vota PSD.
Hai siktir, prefăcuților, ce scuze, care regrete, într-un partid onest bălălăul golănaș ar fi fost dat afară până acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu