duminică, 17 noiembrie 2019

Ieșirea din politică : IQ lui moș Mele este sub cel al Veorecăi Dăncilă

Deoarece cine se aseamănă se adună, cum zice românul, iată ce a declarat tânăra speranță a politicii dambovițene ( încă de pe vremea lui Gheorghiu Dej ) moș Mele-nu-știu-gradul, debutant la doar 78 de primăveri într-un alt partid, Forța Națională
Din punctul meu de vedere nu am ascuns niciodată faptul că am susținut-o pe doamna Dăncilă în primul tur și o voi susține și în turul doi al alegerilor
Trecut de-a lungul deceniilor prin PCR, PDSR, Alianța pentru România, PNL ( prin absorbtie ), ALDE si acum Forța Națională ( cariera aici ), la ce avantaje ar mai putea spera tataia Meleșcanu susținând-o pe coana Veoreca chiar nu am idee și nici nu mă interesează, cariera acestui bătrânel vorbește de la sine.
Dar, se spune că, odată ajunși la vârsta senectuții, oamenii cu păr alb ar trebui să fie înțelepți. Sincer, nu cred că mai e cazul aici : când susții o analfabetă, cu precizie ești mult mai tâmpit decât ea. Sau doar total zaharisit...
Și dacă vreți să va treacă niscaiva fiori reci pe șira spinării, imaginați-vă o secundă cam cum ar arată Cotroceniul cu analfabeta ciumei roșii în frunte, studiind o posibilă echipă...și votați duminica viitoare , doar așa puteți scăpa definitiv de ei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu