sâmbătă, 13 mai 2023

Periferia mahalalei : dulapul Șoșoacă vs mama șifonierului trădător Solomon

  • Diana Șoșoacă: Nu știți dumneavoastră limba română. Ce profesie aveți ? Cu tot respectul… 
  • Antonie Solomon: Sunt Acar Păun. 
  • DS: Ce sunteți? 
  • AS: Acar Păun. 
  • DS: Așa sunteți? Da? Și vi se pare normal să luați la mișto un senator al României? Vreți să vă iau și eu la mișto? Apropo, știi că atunci când vorbești cu o femeie te ridici în picioare? 
  • AS: Dumneavoastră vi se pare că sunteți doamnă? 
  • DS: Nu vi se pare? Da’ mitocan sunteți. Și grobian
  • AS: La fel ca dumneavoastră. 
  • DS: Eu v-am respectat și nu meritați, pentru că sunteți un mitocan de cea mai joasă speță. Deci, dumneavoastră v-ați bătut joc de toate ONG-urile, ați mințit că pe data de 15… 
  • AS: Luați dulapul de aici! 
  • DS: Dulap e mă-ta! 
  • AS: Luați dulapul ăsta de aici, vă rog frumos, domnule președinte! 
  • DS: Tu ce ești? AS: Eu sunt șifonier, doamnă. Luați dulapul ăsta de aici! 
  • Diana Șoșoacă: Dulapul e la Cotroceni. Mai ai multe mitocănii? Mai ai multe mitocănii, mitocanule? Mai ai multe mitocănii, mă, ordinarule? Nu ți-e rușine? Nu ai ce să iubești, tu iubești banul și funcțiile, atâta tot. Hai, marș de aici! Nu ți-e rușine… Lasă că nu muriți, cât a costat locul dumneavoastră de deputat? Nu vă e rușine cât ați vândut țara asta, nesimțiților care sunteți și trădătorilor. Mizeriilor umane ce sunteți!

Cu observația ca tonul mahalagelii l-a dat mangalița națională aka "dulapul" Sosoaca , cam asta ar fi nivelul din Parlamentul Romaniei. 
Probabil ca la o cârciumă de periferie s-ar fi si scuipat sau, de ce nu, bătut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu