marți, 16 mai 2023

Moș Teacă Talpan - un mic APV-ist tip "Gigi" într-un club vraiște : CSA Steaua

Nimic de mirare că Dinamo - CSA Steaua s-a terminat doar 3-0, un rezultat absolut normal atâta vreme cât dinamoviștii încă au șansa  ( mică dar există ) promovării directe dar steliștii absolut nicio perspectiva de viitor,  (non)valoarea fiind relativ apropiată între cele două, motivația a decis scorul. 
Altceva m-a distrat, am aflat din declarațiile la cald că la Steaua juristul Talpan se erijează deja în comandant ?! Interesant... 
 „Nu știu dacă rămân și sezonul viitor. Dar plec dacă vreau eu, nu pentru că îmi zice Talpan! Eu, când am venit aici, i-am găsit cu un buget de Liga 2 la Liga 4, rataseră promovarea. Eu sunt în obiectiv acum. A zis Talpan că rezolvă cu dreptul de promovare. Dacă termin pe 2 și nu rezolvă, să plece. M-a sunat și mi-a spus să plec după meciul cu Dinamo. I-am zis că facem schimb, să plece el. Nu eu ! L-am blocat pe Talpan, nu accept să țipe la mine- Daniel Oprița la Orange Sport
Nu am înțeles : când a devenit col.jurist Talpan comandantul clubului sau poate l-o fi cumpărat din solda și acum e patron ? La fel de interesante declarațiile unor foste glorii steliste angajate acum la DigiSport 
 
  • Ar fi trebuit să rămână între ei. Sper că cei din club sau chiar cei din Minister, dacă au văzut aceste imagini, să ia unele decizii! E momentul ca cine va conduce acest club, comandantul care va veni, să dea cu pumnul în masă! - Lacatus 
  • E un club în care nu există un comandant, un șef care să conducă. Și se întâmpălă lucruri de genul acesta. Fiecare vorbește, se contrează între ei la televizor. Sunt lucruri care mă dor, nu fac decât să dea apă la moară unora - Balint
Cred că cei doi mari foști fotbaliști mai știu cum mergeau lucrurile pe vremea lor : Valentin Ceaușescu dicta, comandantul Găvrilă sau "sfinxul"  Alexandrescu executau și totul se rezolva imediat de la transferuri la numiri de antrenori. Dar anii 1980 au trecut demult și toată gloria s-a dus pe apa talpanilor bugetari.
Suntem în 2023 și așa ceva nu are ce căuta într-un fotbal care se dorește profesionist. Sau poate se reînființează Daciada în unitățile militare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu