marți, 9 mai 2023

Nicuşor Dan nu crede că alegătorii PNL o vor susține pe Gabriela Firea

„Mie mi-e greu să cred că nişte oameni raţionali, nişte oameni maturi - cam acesta este electoratul PNL-ului -, pragmatici, care au ieşit în 2020 şi au spus: „Ne-am săturat de Firea şi de PSD”... mi-e greu să cred că poţi să îi duci pe oamenii aceştia să spui: „E 2024, ne-am răzgândit, votaţi-o pe Firea” Nicuşor Dan.
Absolut corecta afirmația dar niște oameni "raţionali, maturi si pragmatici" care de 3 ani s-au ales numai cu promisiunile "mâine va fi un pic mai bine" nu vor mai ieși la vot plictisiți și sictiriți să fie mințiți nonstop. 
La ora aceasta, când nu curge pic de apa caldă de vreo 10 zile, își închipuie Nicusor ca mai am vreun chef de vot ? 
Bref, în 2024 vor vota aproape numai membrii de partid și ghici Nicusor care organizație stă numeric mai bine în București ?
Hint : nu PNL + USR...🕶️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu