luni, 28 noiembrie 2022

DigiSport nu vede "spectacol" la C.M.

  • Radu Naum : Dacă creșteam cu pressing de întâmpinare și agresivitate pozitivă, mă îndrăgosteam de înot subacvatic. Ce să fac? Îmi plăceați voi, făceați niște chestii... 
  • Ilie Dumitrescu : Noi tot cu spații reduse am reușit. Nu vreau să fiu răutăcios, probabil că tu te-ai uitat mai mult la handbal, la ciclism... ( aici )
Mai întâi, nici eu n-as vrea sa fiu răutăcios fiindcă il consider pe Radu Naum printre foarte puținii jurnaliști intelectuali de sport, dotați cu IQ admirabile, dar din păcate numărabili pe degete.
Totuși nu am cum sa înțeleg ce spune acolo.
  • DigiSport nu transmite absolut nimic live din Qatar, nici măcar nu a trimis o echipa acolo, din motive economice
  • In condițiile acestea Radu Naum, tip care de regula discuta 24/7 numai despre minunata si spectaculoasa Superliga dâmbovițeană sau de super-echipa Nationala e nemulțumit de...spectacol ?! 
Sorry, nu pot sa înțeleg, așa ceva ma depășește...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu