luni, 14 noiembrie 2022

Cristiano Ronaldo nu îi respectă pe Erik ten Hag & Wayne Rooney

 

"Da, mă simt trădat. Unii oameni nu mă vor aici nu doar anul acesta, ci și anul trecut(...) Nu am respect ( pentru Erik ten Hag )  pentru că nu arată respect pentru mine”
„Nu știu de ce Wayne Rooney mă critică atât de rău. . . probabil pentru că și-a terminat cariera și eu încă joc la nivel înalt (...) Nu voi spune că arăt mai bine decât el...ceea ce este adevărat”
CR7 a stat 90 de minute de vorbă cu Piers Morgan și, dacă pot să înțeleg de ce nu e deloc fanul lui Ten Hag, e complet ne-profesionist sa vorbești împotriva clubului care te-a plătit mai mult decât regește. 
Cât despre chestia cu Wayne Rooney este doar un golănism ieftin de cartier, bun pentru tabloidul The Sun  sau Piers Morgan care se pricepe la fotbal cam cât vaca la metafizică...



Varianta vehiculată de presă - Chelsea - este o perdea de fum, ar fi ireal că Graham Potter să își pună în cap tot vestiarul admițând un asemenea salariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu