joi, 17 noiembrie 2022

De ce este România o țară prea mică în sport ?

"Cei de la Federația Europeană și-au cerut scuze pentru arbitraje față de Federația noastră. Scuze verbale. Am fost dezavantajați foarte clar, au fost niște faze incredibile, nu credeam că se pot întâmpla la un asemenea nivel.  Din păcate, asta e situația, poate suntem o țară prea mică și s-a văzut asta la European"
"Tara mica, mese puține" insinuează antrenorul Pera care poate chiar crede in ce spune despre "scuzele verbale". Dar Muntenegru oare o fi vreo mare putere si nu am aflat noi ? Da, acel Muntenegru cu cei 13,500 km² si cam 625,000 locuitori.  Sa fim serioși, adevărul e altul :
"Mie nu îmi vine să cred că de atâția ani joc la echipa națională și nici măcar o dată nu am organizat și noi o grupă undeva în România. (...) E altceva și se pot obține rezultate, dar noi nu am putut să luam nici măcar turneul pre-olimpic din 2016 acasă, când am luat medalie de bronz la Campionatul Mondial și toată lumea spunea că o să organizăm turneul pre-olimpic și până la urmă a fost în Danemarca. Este foarte frustrant" - Cristina Neagu

 


”A fost în calcul să ieșim cu ele pe teren, însă cei din conducere au spus că mai presus de amendă putem primi suspendare. Nu știu, echipa să nu mai joace un an sau ceva de genul, pentru că noi ne-am dorit foarte mult să ieșim cu acele tricouri. Să ne respecte munca, pentru că dacă e ceva ce nu suport în viața mea și în cariera mea e când decide altcineva pe munca mea"

Asa ca s-a dus si protestul pe apa sâmbetei...

Explicația micimii României este însă simpla : de ani de zile, pe nimeni nu a interesat soarta sportului, investițiile in niște stadioane nu au adus plus-valoare niciunde, fiindcă nu a existat o strategie coerentă politică. 

Restul sunt vorbe degeaba sau scuze jenante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu