sâmbătă, 27 august 2022

S-a rupt lanțul de iubire : Ciordin Ștefănescu s-a dezis de daddy Liviu Dragnea

  • I-am iertat lui Dragnea participarea sa activă la întrunirile șefilor sistemului toxic. I-am iertat mesele, chefurile si șprițurile cu Maior, Coldea, Kovesi si alții
  •  I-am iertat lui Dragnea prezenta la întrunirile ale acestui grup, atunci când se luau hotărâri privind anchetarea, arestarea sau hărțuirea unor oameni 
  • L-am iertat pe Dragnea când a încercat să mā mazilească pentru ca știam prea multe, sau pentru ca in mod direct sau indirect i-au cerut-o șefii lui din acest grup 
  • Doi ani in care am luat sute de mii de înjurături pentru el, doi ani in care am fost amenințat, presat, îndosariat! Și n-am dat înapoi! Pentru ca de acolo, din închisoare, unde mergeam regulat sa-l vizitez, mi-a garantat/jurat/ asigurat ca se va schimba. Și ca a luat o mare țeapă de la tovarășii lui din sistemul coldist. M-a mințit! 
  • Sunt Codrin Stefanescu, civil și prezent pe baricade in 89, singurul om care l-a mai suportat pe Dragnea, care i-a mai oferit încredere, o platformă, o mână întinsă, o nouă șansă! Și care a fost, din nou, «înjunghiat» cu mult cinism! Probabil, la ordin! Dar a fost pentru ultima dată!
Într-o postare roman-fluviu Ciordin își cere iertare fiindcă ar fi greșit atâția ani susținând un scorpion
Bun banc dar doar pentru retardații capabili să mai creadă pupincuristul profeionist...
Make no mistake, e simplu  : Ciordin se pregătește sa pupe alt cur mai AURifer , ghici al cui ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu