vineri, 19 august 2022

100.000 de euro pentru a promova turismul românesc cu "influenceri"



Din nou, demult binecunoscuta idee "Hai să mai băgam niște euro și să îngrășăm influensării" este preluată acum de ministrul Turismului, Daniel Cadariu, care a anunțat o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro care va fi făcută cu ajutorul influencerilor, cu scopul de a arăta românilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.
Pentru că, nu-i așa, românii au mare nevoie să-i influențeze alde Selly , Smiley sau Loredana Chivu ca să îi convingă cum serviciile nu sunt de kko sau la prețuri care de multe ori le depășesc cu mult pe cele practicate in străinătate. 

P.S.  

Încă nu se știu numele celor în cauză,  dar cred că măcar unul poate fi regăsit mai sus.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu