luni, 8 august 2022

Kovacs Istvan - varianta de arbitraj pentru România

La fel cum si eu, alături de toată lumea, inclusiv UEFA, l-am lăudat pentru prestațiile externe,  am  scris de-a lungul anilor, ca la intern Kovacs Istvan uneori efectiv își cam bate joc de meciuri. 



Iată că aseară, din motive doar de el cunoscute, a refuzat din nou sa consulte sistemul VAR la o faza total dubioasa, si de data asta, in mod ciudat, nici din camera VAR nu l-a contactat nimeni, decizia de o importanta capitala fiind : 11 m si eliminare. 
Am fost curios si am revăzut de 1001 de ori faza si Craciunescu  a avut dreptate : nici vorba sa se poată vedea ceva, cum sa refuzi sa consulți VAR ?! Mai ales ca mai înainte omul nostru nu văzuse un alt penalty, si doar intervenția VAR l-a corectat. 
Si atunci cum sa nu folosească patronii cuvinte grele la adresa lui, ce aștepta, mulțumiri ? 
Bref, cu / fara VAR cine a furat, va mai fura...

P.S.

Ca fapt divers


În momentul pauzei de hidratare din prima repriză, producătorul DigiSport  și-a îndreptat atenția zeci de secunde spre tribune, unde o găsise pe decorativa Ramona Croitoru, soția antrenorului gazdelor. 
Cine stie, o fi învățat asa ceva din Premier League...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu