sâmbătă, 20 august 2022

PSD vs Cristian Ghinea: "Atât poate un userist! O avalanșă de sudalme, nu de argumente "



  • Fabulos. Toată gașca de borfași nu fac spitale pentru că eu am purtat sandale când eram ministru.(...) Altfel numai în capul vostru de cocalari la cravată e ceva aiurea să porți sandale. Hai sictir! Am aceleași sandale și acum și sunt minunate (...) Rafila, pentru căcaturile spuse despre mine, pentru onoarea mea o să mor cu tine de gât! Tu chiar furi banii de acolo. Lupa e pe tine. Iexpertule! Ghinea -> PSD
  • Cristian Ghinea a cedat nervos în fața evidenței! Și înjură! Atât poate un userist! O avalanșă de sudalme, nu de argumente, prin care negociatorul în sandale Ghinea își exprimă frustrarea că PSD chiar face PNRR! Mai ieftin, mai bine și fără firmele de casă ale acestor impostori care au trăit toată viața lor din consultanță pe nimic (...) Voi toți din USR trebuie să vă încolonați la pușcărie pentru că ați girat achiziția a milioane de doze inutile de vaccin, pentru care plătim acum UN MILIARD de euro! Ghinea, nu sunt bani de sandale în PNRR pentru tine! Du-te și muncește ceva pe bunePSD -> Ghinea 
  • Long story short : chiar nu e nimic aiurea în a purta sandale ( și eu o fac vara cu mare plăcere, merg ideal la bermude ) dar nu poți bre nea Gigele să o faci ca ministru, ajungi de bășcălie, e normal.  Faptul că ex-țucălarul lui Barna scrie "gașca de borfași nu fac " e doar un exemplu de analfabetism tip dezacord subiect-predicat și cu asta am încheiat orice discuție, case closed.

    În fond ce poți să comentezi despre unul căruia când îi explici că a furat , îți răspunde exact ca un golan cu 3 clase și școala vieții : hai siktir de cocalar fiindcă că și tu furi ?!?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu